Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Politica de utilizare a cookie-urilor | Protectia datelor cu caracter personal

Reamintim: înrolare în Sistemul de Garanție-Returnare (SGR)!

Reamintim: înrolare în Sistemul de Garanție-Returnare (SGR)!
FOTO: Până pe 28 februarie operatorii care comercializează produse din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cifru, vin sau băuturi spirtoase în ambalje de unică folosință din plastic, sticlă sau metal, cu volume între 0,1 și 3 litri au obliga


Până pe 28 februarie operatorii care comercializează produse din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin sau băuturi spirtoase în ambalaje de unică folosință din plastic, sticlă sau metal, cu volume între 0,1 și 3 litri, au obligația să se înroleze în baza de date a Sistemului de Garanție-Returnare (SGR)!

 Obligația o au inclusiv cei care își desfășoară activitatea în industria hotelieră, servicii alimentare, unități care organizează evenimente, pregătesc și servesc alimente și băuturi, precum și producătorii și importatorii.

Înregistrarea obligatorie în baza de date a SGR se face pe site-ul returosgr.ro și se încheie pe 28 februarie 2023.

Sistemul de garanție-returnare reprezintă un sistem în care consumatorul plătește o garanție de 0,50 lei atunci când cumpără o băutură de la un comerciant. După golirea ambalajului, acesta va trebui să îl aducă într-unul din punctele de returnare organizate de comercianți și va primi pe loc valoarea garanției plătite inițial.

Sistemul se preconizează să devină funcțional pe data de 30 noiembrie 2023, înregistrarea obligatorie fiind prima etapă a implementării acestuia.

Pentru procedura de înregistrare nu aveți nevoie decât de datele de identificare ale firmei, o adresă de email și de o copie a certificatului de înregistrare fiscal

Procedura de înregistrare:

⇒ Accesați https://returosgr.ro/

⇒ Selectați categoria din care faceți parte

⇒ Completați datele firmei

⇒ După completare, primiți pe email un link pentru activarea contului

⇒ Accesați linkul și alegeți o parolă pentru contul dumneavoastră

⇒ După crearea contului, accesați și completați secțiunile referitoare la punct de vânzare și rapoarte.

 Pentru informații complete, intrați AICI

De asemenea, aveți la dispoziție numărul de Call Center 0212070009, unde vi se acordă asistență pentru înregistrare și pentru transmiterea informațiilor solicitate.